torstai 14. huhtikuuta 2016

Eddien juttu

Pate oppi ensimmäisenä kuinka raksutorni toimii, mistä siskot tietty aluksi harmissaan. Tosin nyt sitä osaa jo kaikki käyttää. Raksulauta kun tuli taloon, niin kaikki hyöri sen kimpussa, mutta Rudi on vielä tänäkin päivänä ainoa, joka osaa tyhjentää kupit. Noh, Pate on jo hokannut, että kun pistää maate laudan viereen, niin kyllä Rudi sieltä raksuja myös hälle kaivaa.

Mutta kattokaapas näitä kuvia. Ihan näkee kuinka siskoja nyppii, varsinkin Rudia,  kun Eddie putsaa koko laudan luukku kerrallaan. Eikä jaa saalista muiden kanssa.

Mua ei kiinnosta pätkääkään tuo peli.


Ei niin olleskaan...


Seuraavaksi mä nappaan tämän pallon.


Kun sitä kääntää pikkasen, niin se lähtee paremmin. Ai niin Pate, se vipu juttu on jo tyhjennetty.


Noin, ja ny mä syön herkun täältä.


Sitten hiukka siirrän näitä levyjä ja syön näitten alla olevista koloista herkut.


Opeta ny mulle kans hiukka kuinka tää toimii.


2 kommenttia:

  1. Eddie, ei saa olla niin ahne! Jätä vähän siskoille kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, heti kun ne itse oppii tuolta namuja ottamaan. Siihen asti mä syön ne mikkä löydänkin.
      - Eddie -

      Poista