lauantai 4. kesäkuuta 2016

Allaskalat

Pool fishes


No niin, saatiin viimein ja vihdoin kalat tänne.
Finally we got the fishes to here.


Menikö ne tän patjan alle?
Are they hiding under the swimming mattress?


Nyt ainaki yksi tuli näkyviin.
At Least one came into view.


Mä otan näitä härpäkkeitä pois tieltä.
I'll take these out of the way.


Ota toi kans.
This one too.


Nyt näitä pystyy taas paremmin seuraamaan.
Now we can again follow fishes.


Höh, palvelija pisti noi kaikki takas altaaseen.
The servant put everything back into the pool.


Apua, mun tassu kastu!
Help, my paw to get wet!


Mä sain sen kiinni!
I got it!


Eddie! Älä kastele mua!!
Eddie! Don't wet me!!


Hii, mä saan nää kaikki kalat itelleni.
I get all the fish to myself.


Onkohan täällä kannussa myös kaloja?
We wonder if there are fishes in the jug?


Eipä ollu sillä kaikki kolme on tässä näin.
Nope. All are here.


6 kommenttia:

  1. Hih, ihana kuvakertomus suurista kalastajista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terassilla kalastaminen oli kivaa :) Kalat oli paljon kauemmin tuossa altaassa mitä pesuhuoneessa vadissa. Eikä kalastamista lopettu tällä kertaa siihen vedoten, että koko lattia on märkä.
      - Rokkimimmit -
      PS. eikä meitä kuivattu myöskään pyyhkeellä

      Poista
  2. Ihan kahlaamaan saakka on uskallettu :)

    VastaaPoista