keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Suuri saalistaja

The big prey hunter


Mä oon Suuri Saalistaja
I'm the Big Prey Hunter


Mä kesytän tän hiiren
I will tame this mouse


Mrrrrrr, tän on Mun!
This is mine!


Pate ei ymmärrä mitään tän päälle...
Pate doesn't understand...


Tuosta saat...
I will show you..


... ja täältä hyökkään.
... how I can attack.


Lentävä hiiri
Flying mouse


Kiinni on.
I catch it.


Kyllä mä sulle vielä näytän!
I will show you!


Vaikka kuinka lentelesit...
Even if  you fly a way.


 ... niin saan sut kii...
I will catch you...



... ja otan hampaisiini....
... and take in my teeth...


sekä pikkasen retuutan.
and also swing a little bit.


Maahan mäjähdät!
You will drop down.


Palvelijan kommentti: Eddie nautti hiirestä niin paljon, että pakko oli ottaa hiukan epäselviä kuvia myös mukaan.
Comment: Sorry for unclear pictures but Eddie was so in hurry when she was playing with mouse.

8 kommenttia:

  1. Sulla on ollut Eddie ollut tosi kivaa, ihan kuin mulla eilen elävän myyrän kanssa; siinä oli vielä äänitehosteet :D - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo tullu ääntä kuin leluista. Mahtaiskohan palvelija antaa mun leikkiä elävän kanssa? Tuskin...
      - Eddie -

      Poista
  2. Asennot on mahtavia! ja epäselvistä kuvista tulee vauhdin tuntua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mun virallinen nimihän on FI Vinhaviiksen Satalasissa joten juu, mulla on aina vauhdin tuntua :)
      - Eddie -

      Poista
  3. Jes, tolleen niitä on hyvä mureuttaa ennen, kuin pureskelee!
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totanoiskis, mä en vielä pureskellu...
      - Eddie -

      Poista
  4. Kun on vauhtia niin tulee vauhdikkaita kuvia! Etkö edes maistanut sitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ehtiny haukkasemaan. Mutta kiinni sain useamman kerran!
      - Eddie -

      Poista