torstai 12. tammikuuta 2017

Nököhampaat

Little teeth


Ai, mun hampaat pestään ekana.
Oh, my teeth are washed first.
 

Avaa Eddie suu, niin mä pääsen sit heti sun jälkeen.
Eddie, open the mouth! It's my turn after you.


Jee, vihdoin mun vuoro!
Yes! It's my turn.


Annas ku mä autan.
I'll help you.


Ei saa unohtaa mun poskihampaita.
Don't forget my molars.
 

Onko mun pakko..?
Do I have to..?
 

Ihan oikeesti! Mua EI kiinnosta!
Really! I'm not interested!
 

Oho, ny on kaikki harjat käytetty.
Oh, we have used all the toothbrushes.


Mä vaan tarkistan, että sä peset ne kunnolla.
I'm just checking that you are washing them properly.


8 kommenttia:

  1. EEEEEEIIIIIIIIIIII! Kauheeta kidutusta!!!!
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tahna on hyvän makuista :) Mutta mä haluun nuolla sen harjasta joko etuhampaiden harjauksen yhteydessä tai kun harja on suusta ulkona. Mä en halua sitä muihin hampaisiin!
      - Pate -

      Poista
  2. Hyvä, että edes yksi tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eddie nuolisi kaikkien harjat, tai no tahna maistuu kyllä kaikille :) Ai niin, Eddie taitaa parhaiten pään kääntämisen sivulle.
      Rudi taasen ohjaa tiiviisti kättä kahdella tassulla. Eikä siinä tohinassa montaa hammasta harjata, varsinkin jos toiselle pitää välillä vedet silmissä nauraa.
      Paten takia harjat on ostettu tytöille ja siitäpä syystä Pate painokkaimmin laittaakin vastaan. Mutta yllätys, yllätys; hän on ainoa jonka poskihampaita pääse eniten harjaamaan!

      Poista
  3. Meillä toi hammastahna (tai siis kolme eri eläinten hammastahnaa jotka olleet kokeilussa) on ihan hirveä yökötys jolle pitää pistää silmät sirrille, vetää pää taakse, ja räpsästä tassulla pontevasti kunnes moinen myrkytysyritys poistuu kasvojen läheltä. Yhdestä tahnasta oisin veikannut että siinä on jotain vikaa, mutta ilmeisesti mulla on vaan viallinen kissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on harjausharjoitukset vielä niin aluillaan, että meillä tuntuu menevän hetket leikiksi harjojen kanssa. Onneksi sentäs tahna maistuu niin ei se pää niin sivulle/kauas taitu. Jännään nähdä saanko ikinä oikeasti hampaita harjata...

      Poista
  4. Te todistitte, että tälläkin harjalla osuu hampaisiin! :-D Mä tökin sillä vain kissaparkojen kieltä, mutta tämä on ennen kaikkea tekniikkalaji! Söpö tuo kuva, jossa on oikein tunkua harjattavaksi. <3 Ja tukeva on ote harjasta ja harjaavasta kädestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus tuntuu siltä, että harjaushetki on enemmän hupituokio kuin todellista harjausta. Mutta eiköhän siinä hampaat saa eres jotain osumaa, toisinaan. Olen yrittänyt ajatella sen olevan tyhjää parempaa ;)
      - palvelija -

      Poista