keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Hammaskeiju

Me saatiin tänään tikkarit syötäväksi.


 Mä nautin syömisestä oikein antaumuksella.


Pitikö sun sitä Rudin hidasta syömistä niin kauan kuvata? Mä oon melki syöny jo.


Sinne meni! Ja huomaakko mitä Pate tekee?


Mä vaan varmistan, että Rudi saa syödä omansa rauhassa ny ku oon jo omani syöny.


Siis vahdin tosi tarkkaan!


 Apua, ny Rudi jättä sen tuohon ypöyksinään!


 Se on MUN. Ei kun MUN!


No voih, Pate vei sen mun nenän edestä.


Palvelija, mä vaan pikkasen liikahdin ja ny Pate syö mun tikkaria! Tää on niiiin väärin.


Tämän syömistaistelun jälkeen löytyi lattialta hammas, 4 mm leveä ja 3 mm korkea. Vielä ei ole selvinnyt kenen tytön suusta on tämä lähtenyt: Tuleekohan ensi yönä hammaskeiju ja mitähän tyynyn alle tulla tupsahtaa...?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti