lauantai 6. helmikuuta 2016

Laiskiaisrieha

Palvelija, kyllähän sä ny otat kuvia ku mä näytän Rudille ja Eddielle kuinka kaloja pyydystetään, jookos.


Eddie sun pitää ensin tarkkailla, et missä se kala ui.


Siis oikein tälleen läheltä.


Pate kuule, kyllä mä luulen et se on mä joka mallia näyttää.


Katos tassu pitää laittaa veteen kun kala on kohdalla.


Pyh, tassu kastuu!


Mitä sitte?! Katos ny kuinka helppoa tuo kalan nappaaminen on.


No joo, ootas...


Siis teette vaan näin kuin mä ja tadaa kala on tassussa.


Näytäs vielä, niin mä katon oikein tarkkaan.


Mikä täs voi olla niiiin vaikeeta?


Kato Eddie mä sain melkein kii jo!


Mihis se ny meni??


 Keskity Rudi, keskity!


Eddie huomasikko millanen lätäkkö Rudin tassuista tuli lattialle ja tähän reunalle? Mä siivoan pikkasen.


Hei siskot, mä sain melkein molemmat samalla kertaa kii!


Pate, olit sä oikeassa. Tää on melko märkää touhua.


Mulle riitti. Pidä sä Eddie vaan sitä Kalastus-Kuningattaren titteliä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti