tiistai 9. helmikuuta 2016

Mitä tekis?

Mulla ei oo mitään kivaa tekemistä!


Haa, mä leikin sitä Darth Sidious setää. Tai sitte mä oon Eddie haamu.


Miten niin mitä mä teen?! Luen tietty kirjoja!


Ny löyty palvelijalta sellanen takki minne sovitaan kaikki, ahtaasti tosin, mut sovitaan kuiteski.


Tarpeeksi kovin ku takin sisällä venkoilin, niin sain Eddien ja Paten hukkumaan takin sisuksiin. Tai no, näkyy Eddien korva vielä. Muute mun enkka takin sisällä nukkumisessa kun palvelija tekee töitä on kaksi ja puol tuntia. Pate ei pääse likikään, sillä on vaan joku vajaa kaksi tuntia. Eddiellä ehkä vartti, sitä kun ei toi työnteon auttaminen kiinnosta yhtään.


Mä ainaski pidän ittestäni huolta ny ku sain vallattua itelleni kokonaan tämän kissansängyn. Huom. tämä ei siis ole mikään nukensänky vaan kissansänky.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti